småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobb jobb jobb

Publicerad 2009-05-01 18:13:35 i Allmänt,

Så har jag äntligen kommit hem från jobbet. Har arbetat till och med en helröd dag som denna;-)
Det var inte särskillt mycket att göra idag... De flesta var väl hemma och vilade ut efter gårdagens bravader. Skulle gärna jag ha varit också, även om jag hade en hel lugn kväll i det avseendet.

Maken har varit super duktig och krattat nästan hela tomten så nu ska jag ut i eftermiddags värmen (20°) och hjälpa honom få bort högarna också. Ska bli skönt och skoj att få fin tomt igen. Det gör det så mycket roligare att vara ute när det väl är vårstädat!

Dessutom har han tagit fram bistro setet vi köpte till altan. Det blev superfint!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela