småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2009-05-15 21:13:56 i Allmänt,

Visst är det tur attjag har ett att gå till ;-) Hela helgen lång...
Missar tom ett födelsedagsfika för killarnas kusin som fyller tre, suck!

Nåja, det är rätt skoj stämning på jobbet så vi har inte trist när vi jobbar åtminstonde, mesta tiden...

Maken nattar barnen och jag har 5 min till att blogga.
Gjorde ett super ryck när jag kom hem. Var inte hemma förrän vid åtta, blev sent på jobbet. Och när jag väl kom hem så planterade jag svartvinbärsbusken. Så¨nu är den i jird. Får vi vänta och se om den överlever... Om inte så sitter halva kvar på ursprungsplatsen. Tänker låta den sitta kvar ¨tminstonde tills jag vet om den omplanterade halvan tar sig.

Tror lillebror tempar. Han har 37,4°, vilket egenltigen lika väl kan vara feber. Vem vet om det är max eller min temp. Det är ju lite svårt att tima in maxtempen på småbarn. Självklart blir jag orolig för trombisarna. Kommer de att sjunka? Kommer de att stiga? Spelar det någon roll... Har han haft nåt i kroppen länge så att det är därför som hans värden är så bra?
VÅNDA!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela