småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

ITP = Skitsjukdom!!!

Publicerad 2009-05-04 19:43:40 i Allmänt,

Så har vi fått provsvaren... Lillebror är INTE friskförklarad!

Hmpff!

Värde 76. Inte en katastrof med helt klart en försämring. Sist var ju värdet 262 och det är ju inte riktigt oförändrat om man säger så...
Läkaren ringde själv upp och talade om värdet och fortsatte med att säga "vart det här tar vägen, det vet inte jag..." Med andra ord så kan det mycket väl sjunka ännu mer, men det är heller inte omöjligt att det går upp... Så skönt att få klara besked. Nya prover nästa vecka, hoppas på bättring - självklart!

Den här veckan ska vi försöka vara hos dagmamman en del. Så han får en liten inskolning ifall att han är på bättringsvägen. Det är ju vad vi alla vill och önskar!
">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-05-05 16:22:31

74 är jättebra, och som du kanske vet så är det så att värdena kan gå ner. Men dom kan gå upp om några veckor. Håll ut! Och skitsjukdom ja det kan man kanske kalla det men det finns värre jag lovar. Vi har sett när vi har varit uppe i Umeå, och det finns värre sjukdomar, jag lovar så när man har ITP så får man lära sig sjukdomen och man kan leva med den jag lovar.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela