småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hemma igen...

Publicerad 2009-05-04 12:23:01 i Allmänt,

Oj, vad man kan hinna med saker när man måste...

Allt jag skulle stressa med till morgonen är gjort. Storebror hann med sin utflykt, bilen är lämnad och hyrbilen hämtad. Barnstolen är monterad och lillebror har varit på provtagning. Vi har ätit lunch och fått en ny bvc tid åt storebror. Jag har startat en tvättmaskin och lagt lillebror att vila. Jo just det, maken hann till jobbet han med...

Det är så jag blir slut av att bara läsa listan...
Tyvärr regnar det annars hade det nog blivit en prommis också.

Nu väntar jag på att vår bankkvinna ska komma tillbaks från lunch så att vi kan prata lite räntor... Om jag hinner ska jag nog vila en stund efter det. Har ändå varit uppe sedan sex i morse. Det börjar kännas nu.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela