småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon

Publicerad 2009-05-13 10:47:19 i Allmänt,



Så var onsdagen här...
Har lämnat bonusgrabben på dagis, i eftermiddag hämtar hans mamma honom där. Blir lite tomt här hemma med "bara" två vilda killar hemma.

Har lite dåligt samvete. Jag började flytta svartvinbärsbusken i måndags och den har fortfarande inte kommit i ny jord... Ligger till största delen på gräsmattan... Tro hur länge den kommer att överleva där? Problemet är att det har regnat mest hela tiden. Dagarna har börjat med solsken men när barnen har blivit lämnade och jag haft tid och möjlighet att göra något ute, ja då har det spöregnat. Riktiga åskskurar! Fast utan åskan...
Ska försöka göra ett ryck när maken kommer hem ikväll. Det är ju minst sagt på tiden. Jag har i och för sig sagt att överlever den så överlever den... men just nu hjälper jag ju inte direkt till...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela