småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Gårdagens prover!!!

Publicerad 2009-05-12 11:35:31 i Allmänt,

Super bra värde!!!

Hela 98!!!

Visst, han är inte frisk än, men värdet är helt ok. Doktorn har inga förhållningsregler. Han behöver ingen hjälm eller andra särskillda åtgärder.

Vi kan slappna av.

Har tid hos doktorn idag. Vi ska se hur vi rent praktiskt ska få det att fungera nu. Eftersom att lillebror inte gått heltid hos dagmamman sedan december så är det en helt ny inskolning vi pratar om. Det går inte bara att lämna en kille på 1,5 år efter så här lång tid hemma. Men det är välkommna problem här hemma.

Vi ska tillbaks för provtagning på måndag igen. Det går åt rätt håll men man måste ju bli säker på att det inte beror på någin infektion eller så. Skönt att inte bara bli "frisläppt" också.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela