småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tisdag kväll

Publicerad 2009-03-24 22:37:19 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem efter att ha hälsat på bästa väninnan. Alltid lika skoj att umgås! Den här gången var det bara vi två. Det är inte vanligt nu för tiden. Oftast har vi ett gäng barn som springer runt benen på oss och tjatar om allt möjligt... Den här gången hann vi faktiskt umgås och prata en stund. Som på den gamla goda(?) tiden innan vi hade familjer att ta hand om och visa hänsyn.

Nu ska jag ta mig en god kopp thé och titta på Desperate Houswifes som maken har varit gullig och spelat in åt mig.

Natti natti
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela