småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommar och sol

Publicerad 2009-06-09 16:51:06 i Allmänt,

Trodde jag skulle hinna blogga idag...
Jovisst...

Solen skiner så vi har varit ute hela dan. Det är riktigt varmt, som sommar nästan. Alltså har här njutits i fulla drag.¨
Bästa väninnan kom förbi och drack saft i solen medan lillebror sov.
Fullt upp alltså.

Nu står maken och vaktar grillen.
Inte för att den är rymmningsbenägen eller så.
Men glöd och barn är inte riktigt barnsäkrat...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela