småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj så sent...

Publicerad 2009-06-09 00:53:16 i Allmänt,

Verkligen dags att sussa för en trött småbarnsmamma.
Lillebror sover så oroligt. Först tar det en evighet för honom att somna. Han har sådana problem att ligga ner nu när han är täppt i näsan. Lillstackarn.
Inte nog med att han kommer att måsta vara hemma pga låga trombisar han ska dessutom vara dundersnuvig.
Om det nu inte hör ihop det vill säga. Och han har låga trombisar för att han är förkyld...

Själv har jag fastnat vid datorn en stund efter att alla mina killar somat.
Tyst och skönt i huset.
Det är rätt ovanligt med sådana stunder så det är lätt att stanna uppe alldeles för länge när man inte har en massa runt som som pockar på uppmärksamhet.

Men nu ska mamma sova.

Bloggar vidare i morgon. Jag kommer ju att vabba så det birde bli någon stund vid datorn ;-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela