småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nytt försök...

Publicerad 2009-06-19 10:29:32 i Allmänt,

Jag har  försökt blogga flera gånger nu, både igår och i förrgår. Men det vill inte fungera. Det enda som hänt är att mina inlägg sparats som utkast. Eller, två rader av en hel massa har sparats som ett utkast. Inte ens en bråkdel av inläggen. Nu får vi se om blogg.se har fått till det.
Det är länge sedan det strulade så här nu, tack och lov. Det tar så mycket energi när det inte fungerar. Man går omkring och irtriterar sig på skitsaker då!

Jobbade bara torsdag denna vecka och nästa blir jag hemma tills på tordag med, fast då blir det arbete över helgen också.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela