småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ledig måndag

Publicerad 2009-06-01 08:53:19 i Allmänt,

Som vanligt är jag ledig måndag. Idag är det extra skönt eftersom jag jobbat sexdagars vecka. Jag är helt slut i kroppen. Jag har bara jobbat en heltids vecka sedan förra året så det är lite ovant.

Hela helgen han det varit sjukt fint väder. Riktig sommar värme, uppåt 25-30° varmt och inte ett moln i sikte.
Idag när jag vaknade fanns det bara enstaka små blå fläckar på himlen.
Och det var inte med än kanske 18° varmt.
Sa jag att jag är ledig idag?

Nåja, jag tror det håller på att spricka upp nu. Det skulle bli strax över 20° och bara solen kommer fram så ska vi förflytta oss utomhus så mina kritvita ben får blända grannarna.

Ha en underbar dag!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela