småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Glad midsommar

Publicerad 2009-06-19 10:36:20 i Allmänt,


Glad midsommarpå er alla!

Detta blir nog dagens sista inlägg. Istöllet för att sitta vid datorn så tanker jag ägna hela dagen åt familjen.
Maken är och hämtar bonusgrabben nu och har storebror med sig, själv sitter jag och hör lillebror klaga över att han fick stanna hemma.

Det blir kanske grillning ikväll. Det är vad vi planerat i alla fall, men sedan har de hotat med regn just idag hela veckan så vi får se.

Sista helgen på ett tag vi kan ägna oss åt familje mys, jag ska jobba tre helger i rad nu så det lir mycket stressigare än vanligt för alla. Men bra för plånboken så här i vabbtider.

Nu ska jag marinera fläskkotletter och göra sallad.

Ut och njut av midsommarafton med er ;-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela