småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

58...

Publicerad 2009-06-22 22:55:24 i Allmänt,

Från 21 till 87 och nu 58.

Det käns väldigt osäkert just nu. Trombisarna hoppar hej vilt mellan värdena. Visst, 58 är ett ofarligt värde. Ingen akut blödningsrisk vilket är bra. Men det är ett mellanvärde. Ett som jag absolut inte vill att lillebror ska ha. Det är för nära gränsen för att jag ska kunna slappna av och skicka honom till dagmamman. Jag hade hellre fått ett värde runt 40. Fortfarande ofarligt och dessutom en klar sjukskrivning.
Som det är nu så är det sjunkande men ofarligt för tillfället. Frågan är dock hur länge då! Kommer det att fortsätta sjunka eller är detta botten? Vågar jag skicka honom till dagmamman och riskera att han har ett mycket lägre värde än jag tror om några dagar...

Det är i alla fall bara en vecka kvar av den ångesten. Maken går på semester så då behöver jag åtminstonde inte våndas över om lillebror ska gå till dagmamman eller inte. Alltid något!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela