småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Veckan som kommer

Publicerad 2009-01-10 23:41:01 i Allmänt,

Snart ör veckan slut och nästa tar vid. En vecka som jag ser fram emot.
Min och makens första bröllopsdag!
Ett år som gifta. Wow!!! Häftigt! + att det är sex år sedan första daten. OCH precis ett år sedan vi köpte huset.
Vi ska fira ordentligt har vi bestämt. Visserligen ahr vi massor av andra saker vi vill och måste lägga pengarna på men vi har kommit fram till att den första bröllopsdagen är speciell. Och att den ska firas som speciell!

Jag ser fram emot fredagen när festligheterna ska gå av stapeln!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela