småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ledig Lördag

Publicerad 2009-01-31 13:22:23 i Allmänt,




Alltid lika skönt. Jag fick dessutom sovmorgon i dag. Eller, jag fick ligga kvar i sängen när maken klev upp och gjorde frukost åt barnen. Sova vet jag inte om jag vill kalla det...;-)

Februarischemat går attl eva med. En extra ledig dag och två sovmornar. Helt ok med andra ord.

Maken är på väg ut för att leka i snön med killarna. Lillebror sover så det är bonusgrabben och storebror som ska köra slut på honom. Kommer de säkert att lyckas med utan problem.

Själv ska jag passa på att röja undan i ett rum som det har samlats en massa skräp och "jag tar det sen" saker. Hög tid att få ordning på det med andra ord.
">

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-31 13:26:18

Åh lyllos dig som har både snö & barn =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela