småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

GOTT NYTT ÅR!!!

Publicerad 2009-01-01 11:43:02 i Allmänt,

Nu är 2009 här!
Smälldes in med fina raketer och lite klirr i glasen.
En lugn och mysig kväll med barnen, god mat trevligt sällskap och fina raketer.
Första julen och första nyåret är avklarade i vårt fina hus.

Jag ser fram emot 2009.

2008 var ett stort år.
Vi köpte vårt hus och vi gifte oss. På samma dag! Inte mycket somkan slå det...
Men sen har det varit mycket prövningar också. Första året som husägare bjöd på två fuktskador och en dränering av huset. Inte små saker direkt. Nu ör fuktskadorna åtgärdade. Tomten ska fortfarande återställas efter dräneringen, men men.

2009 känns som ett år då vi kanske får en chans att komma ikapp. Att vara med varandra och barnen. Att få ording på vårt fina hus.
Kanske det året vi kommer att få tid och ork att vara nygifta. Det gick liksom inte 2008... För mycket stora problem med hem och hus...

Gott nytt år alla vänner.
Ha ett underbart 2009
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela