småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Klipptid

Publicerad 2009-12-16 11:23:42 i Allmänt,

Jag är tydligen alldeles för impusliv.
Har fått för mig att jag vill klippa mig så här inför jul.
Kom på det idag.

Nu är det så att jag faktiskt bor i en större norrländsk stad. Visst, det är inte i stil med Stockholm eller Göteborg i storlek, men det är heller inte en liten by med en halv gata genom samhället...¨
Alltså tycker jag att det borde gå att få en klipptid utan allt för stor förvarning.
Någonstans.
Idag!

Men inte...
Så här är det varje gång.
Och nej, jag kan inte boka i förväg. Vet ju inte när jag kommer att känna för en klippning nästa gång.

Som tur är så finns det faktiskt en salong som bara har drop in.
Nackdelen är att man kan få vänta en stund om det är fler som kommit på denna ljus idé.

Vi får se hur det blir.
Ser det fullt ut så får jag väl ta det en annan dag.
I februari kanske.
När det lugnat ner sig lite...
Eller nåt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela