småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så är jag hemma ännu en dag...

Publicerad 2009-04-01 09:47:51 i Allmänt,

Det börjar bli jobbigt, minst sagt!
Normalt sett så kan det ju vara rätt så skönt med lite extra ledig tid. Men den här gången längtar jag bara tillbaks till arbetet... Orsaken till att jag är hemma är ju inte så kul... Maken surfade runt lite igår och upptäckte att riksförbundet för blödarsjuka klassar lillebrors itp som just blädarsjuka. Det får oss än en gång att inse situationens allvar. Just nu ser vi inget slut på det här. Vi hoppas och önskar att det ska gå över snabbt men vi vågar inte tro på det. Inte ens läkaren vill ge oss en tidsplan... Han vet helt enkelt inte, det enda han säger är att 90 % av alla drabbade blir bra och att det kan vända efter 3-5 veckor... Nu har det gått 7 veckor och värdena sjunker igen...
Vad ska man tro då?

Nej, usch vilket beklagande negativt inlägg det här blev...
Det är i alla fall plusgrader ute och snön ser ut att smälta. Jag försöker att inte fokusera på isgatan som bildats utan mer på fläckarna med barmark!
Nu längtar vi till våren!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela