småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lillebror mår bra idag

Publicerad 2009-04-15 20:59:32 i Allmänt,

Idag är värdet uppe i hela 259!!! Vi tror knappt att det är sant. Det gjorde inte sköterskan heller! Hon både dubbel och trippelkollade att hon tittade på rätt provsvar!
Vi vet att det är midicinen och vi vågar inte tro att det kommer att hålla i sig, men idag ör vi glada!!!
Det kommer antagligen att vara sämre nästa vecka, frågan är bara hur lågt de tkommer att bli. Men det tar vi då!

Tack för omtanken Brita. Så skönt att det verkar vara över för er del. Jag håller tummarna för att det är helt utläkt och inte kommer tillbaka. Skönt att få höra att det faktiskt försvinner av sig själv för många.

Nu ska jag nöjt slappa en stund utan oro.

Kram på er alla
">

Kommentarer

Postat av: Brita

Publicerad 2009-04-16 16:42:03

Det där låter ju bra. Emils värden steg ju bara upp till 30-40 när han fick medicin. Därför var det ingen ide´ att fortsätta. Er pojke tycks ju svara bra på behandlingen. Lycka till ! Brita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela