småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lillebror är hemma!

Publicerad 2009-04-13 09:52:32 i Allmänt,

Lillebror har blivit utskriven från sjukhuset, för denna gång... Det känns som att vi kan räkna med att hamna där fler gånger. Jag vpgar inte tro på att han har akut ITP längre. Kronisk känns mer troligt just nu. Ja, ja vi får se...

Lillebror är utskriven från sjukhuset. Jag är dunder förkyld och maken är föräldraledig hela påsklovet. Med andra ord så ska jag iväg och jobba nu.

Ha en trevlig final på påsken.
">

Kommentarer

Postat av: Åsa & Elin

Publicerad 2009-04-13 11:20:44

Jobbigt med sjuka barn och hemskt med kroniska sjukdomar.

krya på kramar

Jag har kört i gång en tävling i min blogg, i samarbete med Kullerbyttan Barnkläder om Du vill vara med.

Postat av: Katarina = Ina

Publicerad 2009-04-13 18:44:15

LÅter inte kul med sjukhus. Jag vet hur det är. Hoppas att påsken blev bra trots allt. vink

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela