småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobb, jobb, jobb...

Publicerad 2009-04-17 21:11:40 i Allmänt,

Hela veckan lång, hela helgen med. Känns väldans ovant efter att ha varit hemma så mycket de senaste månaderna. Usch vad hemskt det känns att säga det, månaderna... Huvva!
I vilket fall så har jag passat på att jobba en hel arbetsvecka nu när maken varit hemma med alla tre barnen den här veckan. Det var planerat sedan länge att han skulle fisa påsklov med barnen så det passade ju fint.

Vi håller fortfarande glädjen vid liv över lillebrors värden. Nya prover på onsdag. Jag vet att de antagligen har sjunkit tills dess, när inställd på att det kommer att vara så. Men jag kommer försöka njuta av livet denna vecka ändå!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela