småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hemma från sjukhuset...

Publicerad 2009-04-06 20:56:53 i Allmänt,

Intensivt veckoslut! Jag jobbade, bara det hade räckt... Fredag kväll åkte vi in med lillebror till akuten och han blev inlagd till dagen efter. Han hade låga värden och blödde lite i rumpan. Stackarn. Han fick permis till på söndagen och då fick han komma in för nya prover.

Bloggen hamnar definitivt längre ner på prio listan när sånt händer. Inget att göra något åt, bara att gilla läget.

Söndagen var nervpirrande. Jag skulle ha jobbat hela helgen men så blev det inte riktigt... Jag kunde inte jobba lördag eftersom jag var på sjukhuset med lillebror ända till 17-tiden. Söndagen däremot var jag på jobbet. Jag var på helspänn hela tiden. Maken var ju in och tog prover med lillebror och jag gick som på nålar hela dan och väntade på besked om de skulle behålla honom på sjukhuset eller om det skulle beslutas att faran var över. Som tur var fick han stanna hemma med oss.

Vi har varit på sjukhuset idag med för att ta prover. De är fortfarande så pass dåliga att han ska komma i morgon också. Det är lite skillnad. Förut hade de dragit ner på provtagningarna till en gång i veck an och nu är vi där varje dag. Stressande som bara den. Men samtidigt skönt att han kontrolleras så pass noga...

Vi får se hur det blir med uppdateing av bloggen under den här veckan. Allt hänger på lillebror. Hoppas ni finns kvar när jag är tillbaka med mer löpande uppdateringar...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela