småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dimma

Publicerad 2009-04-08 09:30:57 i Allmänt,

Finns det nåt värre?
Råkallt och fuktigt, som att gå omkring i ett iskallt moln. Det är nämligen bara 0-1 plusgrad ute. Annars hade det väl varit som att gå omkring bland isflak... ;-)
Usch och Fy.
Tack och lov så kan vi vara inne.

Maken slutar vid lunch idag och sedan är han inte tillbaks förrän om 11 dagar. Han ska ha påsklov med alla tre barnen. Skoj både för honom och för barnen. Bonusgrabben ska fira påsk lov med oss. Själv ska jag jobba hela veckan utom tisdag då chefen har lyckats läga in en ledig dag. Eftersom vi har varit hemma så mycket för vab nu så kommer jag att jobba hela veckan eftersom att maken ändå är hemma. Det ska mycket till för att jag ska vabba då. Om lillebror blir inlagd så blir jag så klart hemma, eller rättare sagt på sjukhuset, med honom men annars är det jobb som gäller!

Det ska bli riktigt skönt med en hel jobb vecka. Det har jag inte haft på länge nu. Bra både för själen och plånboken.
">

Kommentarer

Postat av: Åsa & Elin

Publicerad 2009-04-08 10:27:17

Jag håller tummarna och hoppas att lillebror mår okey och att Du kan jobba hela veckan.

Jobbigt när han är så sjuk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela