småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens planer...

Publicerad 2008-09-14 09:16:30 i Allmänt,




Har en del måsten idag. Tur att jag inte måste göra allt själv...

Vi måste klippa gräset. Det börjar se vildvuxet ut...

Vi måste plocka bort all flugsvamp först... Usch!!!

Vi ska ta ner två stora grenar från en av våra jätte björkar....

Jag har lovat att göra hemlagade köttbullar till familjen (det tar ju sån tid...)

Jag borde konferera med bästa väninnan om ett hobbyprojekt vi håller på med.

Städning finns det alltid ett behov av, särskillt med tre barn i huset...

Tvätt likaså... (suck...)

Olja in bron... Altanen är klar och om det spricker upp borde jag verkligen få bron avklarad också... Vet att det är lite sent på året men so what?

Måla grunden... Den är lagad och behöver verkligen målas, dessutom är den målad till hälften av föregående ägare...

Undrar om jag ska hoppas på regn istället.... Hmmm
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela