småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Veden är inne

Publicerad 2008-10-12 15:11:34 i Allmänt,

Min älskade man har varit en riktig ängel!!!

Han ska ju åka bort till veckan. Vara borta tisdag morgon till fredag kväll. Och för att jag ska slippa bära i onödan har han burit in massor av ved, ifall att det kommer en köldknäpp.

Idag har det ju varit underbart ute, solen har skinit och det har varit höstvärme ute. Alldeles lagom för utejobb så här i säsongs slutet.

Men man vet ju aldrig vid den här årstiden... Det kan ju lika gärna vara minusgrader i morgon och ishinnor på vattenpölarna. I så fall kommer jag att vara överlycklig för att veden redan ligger vid öppna spisen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela