småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snart dags att hämta barnen

Publicerad 2008-10-14 14:29:05 i Allmänt,

Får se om jag hinner förbi affären innan. Borde posta några brev också.

Himla massa måsten hela tiden.
Tänk er en dag utan måsten.
En dag då du kan göra precis vad du vill.
Eller låta bli att göra - ditt val!
Tänk en dag utan tjat och gnat.
Utan gnäll och skäll.
En dag när allt bara flyter på och någon annan står för all tråkig markservice.

Jag vet det låter som en utopi.
Eller kanske livet som singel utan barn och med en bra kvarterskrog...

Rätt trist och tråkigt med andra ord.
Vad vore livet utan snoriga näsor och blöjbyten.
En dag utan treårstrots...
BORING!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela