småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Onsdag

Publicerad 2008-10-08 23:35:30 i Allmänt,

Dagarna bara flyger förbi. Detta trots att jag inte gör någonting! Eller är det kanske därför... Hmmm....
Idag har det varit en kille här och kaklat väggarna i badrummet. Två är klara,eller de ska väl fogas också... Men plattorna sitter där de ska.
Jag är så glad!
Det blir så bra!!!
Jag ser äntligen ett slut på det hela!
När badrummet är klart kan vi äntligen få ordning på resten av huset också....

Barnen har varit hos dagmamman idag med. Varit ute och lekt hela dan. Maken var en ängel och hämtade dem på väg hem från jobbet. Det tackar jag varmast  för ;-).

Upptäckte det igår. Jag blir faktiskt mycket bättre när jag verkligen vilar... Ooops!
Jag hade ju så fruktansvärt onte hela helgen och i måndags kulminerade det och blev riktigt fruktansvärt. Då var ju båda barnen hemma med mig medans maken var på jobbet. Big mistake!
Igår var killarna hos dagmamman och jag var hemma och försökte att slappa och inte göra ett dyft mer än nödvändigt. Det funkade. Jag hade inte alls lika ont.
Har känt samma idag. Det går bra när jag inte rör mig för mycket, och framför allt inte håller på och lyfter en massa. Men så fort jag tar i och gör något extra, eller bara bär på lillebror lite så är smärtan tillbaks direkt.

Jag blir nog hemma ett tag till. Tänker INTE åka och jobba medan jag fortfarande har ont, inte så länge doktorn inte kan tala om varför jag har ont i alla fall.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela