småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny dag nytt kaos...

Publicerad 2008-10-16 11:22:41 i Allmänt,

Barnen är hos dagmamman.
Mormor har bakat matbröd och nu torkar hon golvet. Hon är en ängel.
Pigg som en lärka har hon varit hela morgonen.

För min del så kommer morgonen alltid för tidigt. Kan inte komma ihåg en enda morgon som börjat på lagom tid.

Bossen ringde, undrade om jag jobbar i helgen. Svaret blev inte det han hoppades på.

Eftersom att jag inte blivit bättre och ännu inte har fått någon tid på röntgen så vågar jag helt enkelt inte jobba. Det är inte nog med att jag har ont så fort jag gör för mycket (nästan ignenting...) jag vet heller inte varför jag har ont. Min värsta fasa just nu är att jag ska förrvärra "skadan". Jag vet inte om jag kan göra allt värre om jag tar i, eller om det inte spelar någon roll. Det är anledningen till att jag ser fram emot röntgen.
Bara jag får komma dit någon gång nu då...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela