småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Första snön

Publicerad 2008-10-30 11:07:45 i Allmänt,


Den kom igår kväll!!!
Det är så vackert med den första snön. Sen att den sällan ligger kvar är en annan sak.
Nu kom det tyvärr inte så mycket snö. Mer som lite tjockare frostlager på gräsmattan. Men det blev ändå genast mycket ljusare och vackrare ute.
Hösten har sin charm med alla vackra färger, men när löven väl fallit är det bara en väntan på vintern tycker jag.

Fick lite panik inköp framför oss.
Årets overall till storebror och nya vinter känger till honom t ex.
Och en massa letande i kartongerna efter ute kläder till lillebror, till honom borde/måste det finnas undanlagda kläder...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela