småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bloggdesign

Publicerad 2008-10-06 11:44:24 i Allmänt,




(bilden är lånad från aftonbladet...)


Har försökt mig på att jobba lite med bloggdesignen alldeles själv. Börjar få lite grepp...
Men det är långt ifrån bra...

Ska försöka hitta ett sätt att byta ut bilderna i headen också.
Och typsnittet.
Och vart har min almanacka tagit vägen???

Hmm.
Lägger ner för idag och lagar lunch till mina små vilddjur istället.
Hungriga barn är inte att leka med...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela