småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sovmorgon och stora planer

Publicerad 2008-11-22 11:56:58 i Allmänt,

Idag fick jag en sovmorgon, välbehövlig sådan. Så skönt att ligga kvar i sängen och bara mysa. Slippa öppna ögonen och höra makens och barnens röster en trappa ner... Natten var inte helt lugn. Lillebror hade svårt att sova. Ville ha nappen hela tiden. Misstänker nya tänder på G igen. Han har fått en hörntand i smyg den lille... Det eller växtvärk är vad jag hoppas på. Han har varit fris i tre veckor så det är väl snart dags för nästa öroninflammation... SUCK!!!

Vi ska iväg på utflykt hela familjen. Dags att kolla in julklappar åt barnen. Vi ska åka runt på leksaksbutiker och ikväll ska det skrivas och ritas önskelista till tomten. Ett suveränt sätt att få veta vad barnen allra helst vill ha...

Ha en vintrigt mysig dag...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela