småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Slapp dag

Publicerad 2008-11-17 14:31:23 i Allmänt,

Det blev en slapp dag. Bestämde mig för att man kan behöva det ibland. Mest för att jag inte känner mig riktigt motiverad att vara super effektiv idag. Har bara myspyst med barnen hela dan. Inte helt fel det heller.

Nu är lunchen avklarad och lillebror ska vila en timme eller så.

Ikväll är det jul kick-off på jobbet med besök från Hk. Åker så fort maken kommer hem. Skulle hellre vara hemma och mysa med maken och barnen men det blir säkert trevligt och intressant på jobbet också!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela