småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så var helgen nästan slut

Publicerad 2008-11-02 23:04:11 i Allmänt,




Bonusgrabben är hos sin mamma.
Mina två monster sover sött.
Maken håller på att förbereda sig för morgondagens arbete.
Jag borde fixa och dona inför morgondagen jag med, men orkar inte riktigt.
Vet att jag får ta smällen imorgon istället men sånt är livet.

Det blir en spännande dag i morgon.
Storebror ska få åka skridskor för första gången. Så spännande. Hoppas att han tycker det är roligt.
Jag tror faktiskt att jag ser fram emot det mer än han gör. Även om han verkar se fram emot det han med...
Vi ska gå lite tidigare till ishallen för att få hans skridskor slipade innan han går ut på isen. OM han går ut på isen.
Allt för att han ska tycka att det är lite skojigare.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela