småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon

Publicerad 2008-11-09 10:01:46 i Allmänt,


Det här hade varit en bra start på dagen. Jag fick nöja mig med en slät kopp bryggkaffe. Inte helt fel det heller...
Hann inte med att blogga igår, helgstress som vanligt...

Var ute och shoppade lite igår. Farsdagspresent till maken... Plus Ica Maxi. Alltid lika skoj.. NOT! Man blir alltid så fattig i kassan. Varje gång! Samma känsla som att betala räkningarna, nästan.

Sedan var jag in en sväng på jobbet. Jag har ju inte varit där på en och en halv månad. Sjukskriven som jag har varit. Det verkar som att jag är efterlängtad. Enkollega har fått sluta medans jag har varit borta, och vi var lite kort om folk redan innan... Så nu går de på knäna. Men jag ska försöka jobba på tisdag. Bara hoppas att jag klarar av jobbet också. Det gör fotfarande ont i tummenom jag stöter i den. Men är jag lite försiktig och tar det lugnt så borde det funka.

Nu sitter jag och dricker mitt kaffe medans storebror och bonusgrabben spelar spel. Lillebror har fullt upp med sin klosshink. EN soft söndag morgon med andra ord.
MYSPYS!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela