småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Första stegen!!!

Publicerad 2008-11-10 22:54:14 i Allmänt,



Idag, strax före nattning, gick lillebror för första gången!!!
Så stort!
Så underbart!
Så härligt att få se!
Så stolt i mammahjärtat!!!

Han har tagit något enstaka steg, nästan av misstag tidigare, men nu gick han!!! Flera steg!!! 3, 4, 5 steg i taget. Mellan mig, pappa och storebror. Ramlade in i famnen på oss, reste sig och fortsatte till nästa!
Jag har varit lite rädd att jag skulle missa när han gick första gången eftersom jag har de arbetstider jag har. Jag menar, oddsen var inte på min sida om man säger så...
Men jag fick vara med!
Både det första enda steget.
De två, tre av "misstag".
Och nu när han medvetet släppte taget och gick!!!

Jag är så gad!
Lycklig!¨
Att få vara med, se barnens utveckling.
Följa deras steg dag för dag.
Det är lycka!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela