småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Det rör på sig...

Publicerad 2008-11-05 11:24:54 i Allmänt,





Nu har elektrikern åkt iväg för att käka,men sedan kommer han tillbaka och gör klart både i badrummet och i köket.

Redan nu har vi lampa i taket och paxfläkten sitter på plats. Ny termostat till golvvärmen har vi också. Det är bara kontakt till paxfläkten kvar att fixa tror jag. Och en jordfelsbrytare till proppskåpet. Det fanns tydligen inte fast att det fanns golvvärme i badrummet tidigare också... Märkligt... Och farligt!!!
Det känns skönt att det blir riktigt byggt den här gången.

Med tanke på saker som upptäckts under resans gång känns det nästan skönt att det bliev en fuktskada. Tur att det hände nu, innan det blev ännu värre liksom...

Nåja.
Om jag bara klarar av att städa badrummet under dagen så kan vi börja använda badrummet redan ikväll!!!
Snacka om efterlängtat!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela