småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bloggen som läsarna glömde

Publicerad 2008-11-05 11:35:11 i Allmänt,




Så känns det här just nu.
Mina läsare verkar ha tappat bort mig.
Statistiken är ett minne blott.

Från att ha haft ett antal trogna läsare, har det verkat som i alla fall. Har de flesta bara droppat av.
Inga kommentarer.
Inga ledtrådar.
Ingen större förändring i bloggen som kan ha orsakat det hela...

???????

Visst, det är så att jag skriver för min egen skull. Men det hindrar inte att jag tycker att det är insporerande att ha läsare.
Ju fler läsare desto fler inlägg.
Det är bara så. Märker jag att det är många som klickar in på bloggen och som återkommer flera gånger på en dag, ja då vill jag ju att dessa läsare ska mötas av nya uppdateringar så ofta som möjligt.

Lämna gärna en kommentar.
Vad ska en bra blogg innehålla?
Vad gör att ni som läsare kommer tillbaks?

Och nej; jag kommer inte att ändra på vem jag är för att få läsare.
Jag är bara nyfiken på vad som drar...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela