småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Badrummet är klart!!!!

Publicerad 2008-11-05 23:23:15 i Allmänt,



Jag är sååå glad!
Det är helt underbart!
Allt är klart. Golv, väggar, VVS, you name it! Och nu har elektrikern gjort sitt också!
Dessutom fick vi ordning på elen i köket efter vägg rivningen. Det har varit ett projekt i sig det med. Lyskontakten som hängt och dinglat från taket och inte ett enda väggurtag... Inte illa det heller!

Nu ska vi bara städa badrummet så kan vi börja använda det igen.
Härligt!!!
Hela övervåningen skulle väl behöva saneras om vi ska vara ärliga. Byggdamm överallt. Och de vanliga dammråttorna har fått växa till sig ordentligt. Det går helt enkelt inte att hålla den nivå man vill när man bor på en byggarbetsplats.

Samma gäller väl köket och hallen. Men där har vi envisats med att hålla samma nivå som vanligt. Plus att det fortfarande är ett pågående projekt så lite tolerant får man nog vara.
Ska försöka få det hyfsat till jul och sedan ta itu med den delen i vår.

Jag har ju gett mig den på att gillestugan är nästa projekt som ska bli klart. Mest för att jag vet hur vi ska få klart det själva, utan hjälp. OCH att jag vet att det inte kommer att kosta lika mycket...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela