småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Kvälls uppdatering

Publicerad 2008-05-08 22:15:38 i Allmänt,

Vi var till dagmamman idag.
Det kändes jättebra!!!
Till och med bättre än per telefon tidigare.
Det och alla jättestarka rekommendationer gjorde att vi lämnade in en ansökan om flytt ikväll. La den i kommunens låda så att den är inkommen imorgon bitti. La in om flytt på båda barnen, lillebror ska ju inte börja förrän i slutet av augusti men eftersom att vi vill ha båda barnen på samma ställe, så tänkte vi att det är lika bra att lämna in en ändring på honom också. Större chans att det finns en plats kvar åt honom då : ).

Jag har önskat flytt om en vecka så håll tummarna för oss att vi får ett snabbt och bra svar.

Imorgon kommer bonusgrabben, så i helgen kommer det nog inte bli mycket tid till bloggen.
Min mamma kommer på middag också i morgon kväll så morgondagen kommer att vara späckad.
På dan är jag utan bil eftersom den ska in på verkstad. IGEN! Något less!!!
Som tur är ska vi få igen den samma dag, alltid något.
Barnfamilj på löandet utan bil...
Snacka om låst!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela