småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagis idag

Publicerad 2008-05-05 08:49:18 i Allmänt,

Äntligen!
Visst, storebror är fortfarande lite slö och trött men han börjar bli sig själv igen. Jag är i alla fall inte orolig längre. Alltså blev det dagis för honom idag.
Det gick jättebra att lämna honom, trots att det är två veckor sen sist.
Idag satte han sig till och med vid frukostbordet för att prata. Det gör han aldrig!!!

Och efter dagis måste vi nog iväg och handla skor till honom. Han har inga gympadojjor. Och nu är våren här!
Blir höstskor idag. Vad ska man göra.
Barnen har varit så sjuka och våren kom så fort när det väl satte igång att vi helt missat att köpa skor till storebror. Typiskt!

Dessutom ska jag till tandhygenisten i eftermiddag.
Underbart - not!!!
Hatar stället. Bara stanken doften är nog för mig.
Ska rensa tandsten. Lär kännas. Brukar göra det!
Vet att jag måste. Men vill inte, våndas redan nu!
Ont i mun och ont i plånbok! 
Kan nog samköra med skoköpen i alla fall. Alltid något.
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela