småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så var måndagen slut

Publicerad 2008-06-30 23:26:10 i Allmänt,

Så gott som i alla fall.
Helmysig grillning med makens familj. Gott som bara den.
Konstigt egentligen, men oftast så smakar det bättre när man inte lagat maten själv. Som idag. Visserligen hade alla med sitt eget kött så det var ju kryddat som vanligt. Men alla tillbehör blev vi bjudna på. SÅÅÅÅÅ gott!!! Härligt med variation.

Känner att vi måste grilla mer. Det blir bara på helgerna, om ens det. Vädret ställer ju till det också. Om vi ska grilla på vardagarna så blir det så himla sent. Jag är inte tillräckligt haj på tider. Det vill säga hur lång tid det tar för grillen att få grillglöd. Och hur lång tid det tar för maken att ta sig hem...

Det blir nog bättre ordning när vi har semester. Ska försöka undvika spisen så mycket som möjligt och satsa på ute mat för hela slanten!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela