småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Magsjuka!

Publicerad 2008-06-24 15:04:42 i Allmänt,

Usch!
och FY!!!

Inte favvo sjukan direkt.
Tur nog är det inte jag själv som är drabbad (inte än i alla fall...)
Storebror har drabbats. Tror det kan vara en tolvtimmarsvariant.
Han mådde illa hela natten, men nu har det varit lugnt några timmar.
Hoppasdet är över.
Ingen i familjen gillar läget. Om man säger så...

Det märks att han börjar bli stor. Tre och ett halvt.
Klarar av att känna att det är på G och kan hålla sig över en hink.
Framsteg!
I like!
Jag menar allt som underlättar eländet är positivt.
">

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2008-06-24 15:08:42

Postat av: erica

Publicerad 2008-06-24 15:08:52

usch hatar magsjuka!!Ha en bra tisdag!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-24 15:09:42

Stackare :/.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela