småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dålig uppdatering - I know!

Publicerad 2008-06-03 10:42:30 i Allmänt,

Det har varit så mycket annat.

Jag kom av mig när jag bytte till nya plattformen. Allt färre besökare gjorde att jag tappade sugen liksom.
Nu har jag en svag nytändning. Hoppas bara att ni hittar tillbaks så att jag håller lusten vid liv.

Även om jag bloggar främst för min egen skull, så känns det bra att ha läsare också. Om det är helt tomt så känns det rätt ensamt.

Nu skiner solen allt mer så jag har en känsla av att bloggandet kommer att bli väderkänsligt under sommaren. Skiner solen blir det mindre tid vid datorn. Om det inte är så olidligt varmt att jag inte klarar av att vara ute det vill säga... (Hoppas kan man ju alltid...)

Nu är det dags att ta sig ut igen. Livet, och sommaren, är för kort för att vi ska sitta inomhus!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela