småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Avslut i skogen

Publicerad 2008-06-03 18:54:00 i Allmänt,




Idag var det mulle avslut för dagmammorna.
Storebror var med hela dagen. Trots att han inte går heltid. Och trots att han inte varit med på mulle under terminen. Jätteskoj att han fick hänga med ändå.
Efter en heldag i skogen så slocknade han i en vagn innan jag och lillebror kom för att grilla med alla andra familjer. Han sov så hårt att han till och med missade mulle själv som kom förbi på besök.
Kanske lika bra.
Han har ju inte sett mulle tidigare så han kunde ju ha blivit rädd, och det hade inte varit ett bra slut på en härlig dag.
Bättre lycka nästa år. Då kommer han att ha varit med på mulle aktiviteter fler gånger. Nu har han ju precis börjat hos dagmamma så allt är ju nytt för honom.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela