småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommar, sol och bad!

Publicerad 2008-07-28 10:07:19 i Allmänt,

Värmen håller i sig, det är helt underbart!

Två veckor kvar av mina tre semesterveckor. Kan det bli bättre?

Igår kväll var jag smått orolig för vädret. Tunga gråsvarta moln hängde över horisonten. Hela natten har det blixtrat och åskat rejält. (i alla fall till sent i går kväll...)
Idag visar det sig att det inte regnat alls hos oss. Verkar inte ha kommit en droppe.
Antagligen för att vi bor så pass nära havet. Det händer rätt ofta att oväder inte når riktigt ända fram.

Idag är det klarblå himmel igen!

Riktigt badväder.

Superduper mysigt.

Temperaturen ska tydligen bli uppåt 25-30° under dagen.

Det blir nog klädbad i poolen för killarna idag med.

Med en paus för besök hos frisören. Hög tid att snaggas... Alldeles för varmt för de kalufser som pryder grabbarnas huvuden.

Själv ska jag minsann gå barbent och se om det är över huvud taget möjligt att få minsta lilla färg på benen!
Hittills har det bara blivit en massa myggbett - trots att jag minsann gått barbent så mycket som möjligt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela