småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Rensat slänten...

Publicerad 2008-07-29 09:00:44 i Allmänt,




Dvs kört trimmern genom lupin dubgen...
hi hi hi

Det har varit jättefint med lupiner längs uppfarten i sommar, men nu har jag lessnat.
Premiären för den nya trimmern gick alltså rakt genom lupinrabatten.
Häcken togs också fram ur dikesgräset. Den är ju bara två år så den gömdes rätt bra i dikes gräset (som var tre gånger så högt som häcken..)
Bara resten kvar.
Härligt ändå att vi äntlgen kan klippa där vi inte kommer åt med gräsklipparen...
Det behövs verkligen.
Synd bara att man måste kratta också.
Det är inte alls lika roligt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela