småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Djurparken nästa

Publicerad 2008-07-29 18:18:17 i Allmänt,

Vi var på djurpark förra veckan.
Tanken var ju att vi skulle sova två nätter på hotell och besöka djurparken två dagar.
Ni som läst bloggenv et att det inte blev så eftersom att storebror blev sjuk och vi var tvungna att skjuta på besöket. Sen fanns det så klart inga hotellrum...

Nåja, så här i efterhand är vi rätt glada att det blev så.
Djurparken klarades lugnt av på en dag.
Alla var nöjda och belåtna och vi åkte hem utan protester.
Lagom, med andra ord.

Nu har vi funderat.
Eftersom vi sparade in en dags inträde och hotellövernattningarna så ska vi åka till en till djurpark!
Barnen vet inget än.
Det är STOR överaskning i morgon bitti!
De kommer att bli jätteglada.
De hade så roligt på förra stället och fick åka en massa karuseller också så de har minsann pratat om det efteråt.

Den här gången får vi dessutom sällskap av svägerskan med familj = extra skoj!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela