småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagarna bara rusar iväg...

Publicerad 2008-07-31 22:23:15 i Allmänt,

Nu har det gått 2 hela veckor av min semester.
Bara en vecka kvar!!!
Snyft!
Men vilken intensiv tid det har varit hittills.
Två olika djurparker.
Tågresa för killarna.
Massor av bad i poolen.
Besök på hemilg militäanläggning.
Massor av käka ute mys.

Tältningen blir nog svår att hinna med.
Jag ska iväg på marknad under helgen.
Och imorgon ska vi fira bonusgrabben som fyller år till veckan.
Hmmm.

Om vi hinner slå upp tältet imorgon kanske de hinner sova ute under helgen.
De har dock sagt att det ska bli sämre väder, men bara det inte regnar så är det lugnt!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela