småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bloggen får nytt liv

Publicerad 2008-07-19 19:29:08 i Allmänt,

Jag hinner som bekant inte riktigt med mig när jag jobbar.
Bland det första som tar stryk är bloggen.
Det är liksom inte prio ett när jag kommer hem på kvällarna...
Skulle säkert vara mer angeläget om jag märkte av att jag hade fler trogna läsare.

Men idag har jag varit ledig. OCh jag vet att jag är ledig imorgon.
Jag har hunnit med en massa. Trots att storebror har hög feber, maken är förkyld och febrig, bonusgrabben är här och lillebror vill att jag ska vara med honom HELA tiden.
Det är som jag alltid sagt. Man hinner mer om man inte stressar.
Dessutom är detta mitt tredje inlägg för dagen!
Inte illa!

Imorgon ska jag olja altanen.
Om det inte regnar.
Det gör det säkert, jag har ju velat olja altanen hela sommaren men inte hunnit/kunnat...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela