småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ut i folkmassorna igen.....

Publicerad 2008-01-05 15:01:21 i Allmänt,

Om vi blev klar någon gång då...!

Nu ska hela familjen iväg till köpcentret utnaför stan. Två födelsedagar firas imorgon.  Och vi vet inte ens helt säkert vad vi ska köpa... Plus att jag behöver in på affärer till mig själv också.

Jag vet , jag har varit iväg en massa senaste veckan... Men jag har gett mig den på att jag inte ska falla i "rea-fällan" fler gånger. Dvs jag ska inte köpa kläder som "kan bli bra att ha" som jag "säkert hittar något till" eller "kommer att sitta bra när jag går ner i vikt"

M
en - faktum kvarstår - jag behöver lite nya kläder inför de kommande festligheterna i familjen. Nu tror jag att jag hittat en bra kombination på lite olika ställen så det är bara till att handla.

Lite svårt att bli klar på en tripp när bäbisen vägrar ta flaskan när vi vill det och bara gör det när han känner för det själv. Driver mig lite till vansinne!!! inte för att jag har något emot att amma, men lite frihet skulle inte skada...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela